W minionym tygodniu w Powiatowym Urzędzie Pracy w Legionowie zorganizowano stoisko informacyjne dotyczące służby w Policji. Mieszkańcy mieli okazję uzyskać szczegółowe informacje na temat warunków rekrutacji oraz codziennych obowiązków funkcjonariuszy. Uczestnicy mogli zadać pytania dotyczące dokumentów, które należy zgromadzić oraz terminów, w których można składać aplikacje. To wydarzenie miało na celu zachęcenie osób chętnych do wstąpienia w szeregi policji.
Stoisko prowadzone przez policyjnego profilaktyka umożliwiło osobom zainteresowanym bezpośrednią konsultację z funkcjonariuszami. Uczestnicy mogli uzyskać informacje na temat procedur rekrutacyjnych oraz dowiedzieć się, jak wygląda codzienna służba w „niebieskim mundurze”. Obecni na stoisku pracownicy policji przedstawili możliwości rozwoju kariery oraz opowiedzieli o specyfice pracy w służbach mundurowych, co spotkało się z dużym zainteresowaniem.
Dla wszystkich chętnych do dołączenia do Policji przypominamy, że warunkiem uczestnictwa w rekrutacji jest złożenie kompletu dokumentów w Komendzie Powiatowej Policji w Legionowie. Zespół Prezydialny, Kadr i Szkolenia udziela szczegółowych informacji, a kontakt możliwy jest pod numerem telefonu 47 72 48 204. Warto skorzystać z tej szansy i rozważyć karierę w Policji, ponieważ jest to nie tylko szansa na zatrudnienie, ale również na służbę społeczeństwu.
Źródło: Policja Legionowo
Oceń: Informacje o Służbie w Policji w Legionowie – Stoisko w Powiatowym Urzędzie Pracy
Zobacz Także